I ♥ chicken and harry potter

Fick sluta en timma tidigare idag, tack så mycket läraren. Så nu är jag hemma och kan chilla för första gången på en väldigt lång tid. Det har varit en jobbig helg och det kommer bli en ännu jobbigare vecka. Tur att jag passar på att chilla och se harry potter då. Jag ser den flammande bägaren den är väldigt bra.


Såhär ser jag ut när jag chillar. Jag tycker det är viktigt att vara uppklädd när man ser Harry Potter filmerna. Man vet ju aldrig om han kan se mig?? Ifall han kan det är det bra att jag är fin så han kanske vill bli ihop. Snart ska jag äta kycklingspett. I ♥ chicken and harry potter

                                  

Kommentarer
Postat av: S

HAHAHAH, åååååh vad livet e fint när man får läsa din blogg, speciellt när man är trött (L)

tack!

2012-01-16 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback