hej


Våran idol

Efter vi åt middag höll jag och fanny på somna i soffan 25ggr. Vi var tvungna att skrika på varandra när vi såg att den andra höll på att somna. Tillslut lyckades vi vakna till och for och handlade på maxi. Det blev dyrt för vi råkade köpa 2kg kött.

Nu ser vi filmen "what a girl wants" med Amanda bynes. Hon är våran idol. Jag kommer ihåg henne från när hon var med i "all that" som gick på nickelodeon... kommer någon ihåg det? Det är så fruktansvärt dåligt fast då älskade jag det. Nu älskar vi amanda för att hon gör alltid roliga ansiktsuttryck


Kommentarer
Postat av: Mor

"She´s the man" är bäst!

2012-01-10 @ 22:55:24
Postat av: sandra

jag vet har du sett den

2012-01-11 @ 08:18:20
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: Mor

Jamen det minns du väl? Jag skrattade ju så jag höll på dö!

2012-01-11 @ 14:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback