Doris - Min katt

Hej hopp nu är jag tillbaka - vacker och lugn som en kalv. Jag och Fanny gick som sagt till mormor och vi var borta lite längre än väntat, vi kom typ hem för en halvtimma sen. Men hos mormor var det trevligt som vanligt, jag har den sötaste mormoran ♥  När vi kom in pussade vi häst och katt.

Nu ligger jag i sängen med min lilla katta. Har sovmorgon till 10 imorrn som tur är men borde endå sova nu..... Det är så tråkigt att sova på kvällen, det är mycket roligare att sova efter skolan. Men jag lyckades hålla mig vaken idag med som tur är. Nu börjar sex and the city på teven så det ska jag och doris se innan läggdags. Godnatt ♥


Lika vackra nu som då! Jag var en riktig fjortis. Brukade vara med i fjortisfilmer och jag tyckte det var jättekul. Varför slutades det göra fjortisfilmer? Det var ju jättekuuuul!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Det blir en "anger-management kurs" till dig i födelsedagspresent.

2012-01-12 @ 09:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback