dagens outfit

Wihihohoooo snart ska jag till frissan. Är så jävla taggad för jag är så less på mitt hår. Om det blir fult skjuter jag skallen av mig på plats. Nu måste jag väcka pappa så jag får lite cash hihi. Efter frissan ska jag till skolan för att ha en lektion så vi hörs väll efter den! KISSES AND GOODBYE


DAGENS OUTFIT:)
In my dreams........ ska ta på mig det varmaste jag har för att inte bli ännu sjukare... MEN HELVETE så mycket snyggare man är på sommaren.. jag vill ha sommar nu tack på förhand moderjord

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateringen sandra.... trodde vi hade pratat om det här.. men du krossar mitt hjärta gång på gång... :'( besvikelsen jag känner är obeskrivlig. OBESKRIVLIG!

2012-01-28 @ 01:42:14
Postat av: sandra

förlååååt mig<3 ska gottgöra dig jag lovar<3

2012-01-28 @ 10:03:01
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback