torsdag??? REDAN!!??!


Godmorgon!! Inatt har varit en spännande natt för mig (nej har inte haft nån kille på besök) Men jag har drömt massor med drömmar. Först drömde jag att en stor räv var på våran gård, sen attackerade den mig, bet sig fast i min strupe så jag var tvungen att strypa den, sen låste jag in den i garaget.

Efter det drömde jag att en äcklig gubbe skulle döda mig med en lie?? Och sen var jag jävligt sjuk och skulle dö. Då unnade jag mig en macka heheh. Har inte ätit en macka på ett år.. hatar mitt liv men mest generna

Nu är jag iallafall vaken och ska snart till skolan. Idag slutar jag kl 1 istället för 4 hihi heeeelt ok. Älskar när en lärare ska bort, jag blir så lycklig. Så efter skolan blir det förmodligen en sväng på stan. Ska lämna tillbaka en klänning som jag ser ut som en muslim i, det är bara hilkan som saknas. Nu ska jag packa packsäcken he jdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback