Things I WANT RIGHT NOW


 Saker jag vill ha just nu:

 Mat - Mögelostsås, ska äta det när jag kommer hem

En kille på alla hjärtans dag

 SOMMAR OCH SOL och kort kjol. Nej men nu vill jag köpa sommarkläder, jag är så less på äckliga vinterkläder. Vill vara sexig och lättklädd. Skoja men sitter på webbdesignen och har jättetråkigt så jag spanade in chicys webshop och dom har så mycket fiiiiint. Älskar virkat på sommarn



Tänk detta till svalligt våg-hår och boots. Så jävla snyggt när blandar oskyldig vit spetsklänning med en hård lisbeth salander- boots!!! Ni fattar vad jag menar va???

Jag har tappat bort mig helt på webbdesignen och fattar fan ingenting så nu ska jag bara chilla tills vi slutar. Hugs and kisses see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback