Svar på lite kommentarer

lisaaa om Har hittat den ballaste webshopen:
vad heter hemsidan???????? dööö snygga juuu! ;)



Svar: Många har frågat vad hemsidan med dom här snygga shortsen heter och det värsta är att jag kommer inte ihåg det hehe... men det var iallafall nån utländsk och jag kan kolla upp det när jag är på skolan nästa gång för det var där jag sparade den:)


Anonym om
gårkvällens OUTFIT yeey (^^,):
Bantat hur, när, före ,efter, osvosv gör ett inlägg om deet : ) hejs!

Svar: vet inte om jag vågar


 *-"emma"-* om Säljes: skor från din sko:
Hej Jag heter Bitch Emma och är väldigt intresserad av den här sexiga skon. Skon har en väldigt dynamisk och fin struktur, och skulle nog passa väldigt bra på min välpolerade fot. Jag har endast en fråga om denna sko och det är om det finns en möjlighet att man får ett luktprov hemskickat tillsammans med skon. Jag har hört på ryktetsvägen att ni äger häst och jag skulle gärna vilja ha en häst doft så mitt rum luktar sexig häst.

Svar: Självklart skulle jag kunna skicka ett luktprov hem till dig, det är bara du mailar din adress till mig. Att vi har häst stämmer alldeles riktigt och skulle du vilja att skon blev ingrodd med lukten skulle jag kunna förvara skon i stallet ett tag. Annars skulle du kunna köpa dig en dvärghäst så slår jag vad om att ditt rum kommer lukta sexig häst! Lycka till  



*-"emma"-* om
köp???:
Jag är även intresserad av den här sexiga paljettleggingen. Skulle vara tacksam ifall du kunde lägga ut en bild då du har denna på din stjärt. Jag har ett måtto att jag inte köper kläder förän jag har har sett klädesplagget på ägaren. Jag bjder 15000 kr om inte det är tillräckligt så kan jag sträcka mig upp mot 150 000kr tack på förhand

Svar: Paljettleggingen är fortfarande till salu och jag skulle nog kunna ordna en bild på min stjärt iförd dom. 150 000 kändes lite tunnt då jag faktiskt köpte dom för 150 kr.. Men vi ska nog kunna komma överens om ett pris som passar oss båda! Hör av dig via mail till adressen "[email protected]"


kompisen om
gårkvällens OUTFIT yeey (^^,):
snygg, sexig, singel ?

Svar: Tack, tack och vi får väll se


Sara om
Ash boots:
Hej!

Vilken sida hittade du skorna? :)

                      

Svar: Dom coola och sexiga bootsen hittade jag hos henry kole , tyvärr så är dom slutsålda nu men dom kanske kommer in igen så du får hålla utkik:) Annars vet jag att fler webshopar säljer dom så prova att googla "ash boots"!


Amanda Wallenborg Asgari om
black beauties:
hejsan! har letat efter dessa skor, vet du vart man kan köpa de online eller i butik? super snällt för svar :)


                                
Svar: Var ju ett jääääkla bra tag sedan jag skrev det där inlägget men min polare eve köpte ett par nyss så har du tur kan du också få tag i dom. Du hittar dom på euro sko! Fanns ju också på din sko men hittar dom då inte på webshopen nu.


Josef Fritzl om
Har hittat den ballaste webshopen:
Fina och sexiga shorts :)

Svar: Tack så mycket!! Kul att få en kommentar av en kändis:D



Anonym om
blomkål:
Ta en serri frågestund snart !! :)

Svar: Ni är många som sagt det men jag vet inte.. ska suga lite på karamellen. Är lite rädd för att ni ska fråga farliga frågor och att jag kommer bli ett emo


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart du vågar Saaaandra, jag är intresserad av att veta och behöver motivation, skriv ett inlägg!!!!!

2012-02-28 @ 18:21:58
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående. Du om någon vågar:)))!

2012-02-28 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback