so sick

  
                                                   
Dagen har varit helt okej faktiskt. Men nu är jag deprimerad, fast jag har ätit mögelostsås. Har humörsvängningar och skulle jag nån gång ha mens så skulle det vara nu för jag har nog något som liknar pms. Förstår ni hur deprimerad man måste vara för att skriva om mens på bloggen?

Nu ska jag göra det enda som hjälper när man är ledsen och inte kan tröstäta eftersom jag skulle gå upp 3 kg om jag åt en godis, ska alltså sova istället.

Hej då skicka gärna ett fint sms så jag blir glad när jag vaknar

Kommentarer
Postat av: coolasnällakompisenemma*yeeeey*

Du är fin, snygg, sexig, cool & farlig (på ett bra och coolt sätt)



2012-02-20 @ 21:32:05
Postat av: sandra

tack gumman dina ord värmer<3

2012-02-20 @ 22:37:38
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback