TISDAG



TISDAG och jag har sett ut såhär. En helt vanlig tisdagsoutfit i jeans och tröja. Roligare än så blir det inte. Men men, jag jobbade som sagt till kl 13, då åt jag lunch och sen for jag till stan för julklappshandel hihi. Det är kul att köpa klappar.

För ett tag sen kom jag hem till min kille och vi har bara chilla framför teven. Den bästa tidpunkten på dagen är när man får slå sig ner i soffan med sin kille och göra INGENTING. Men snart ska jag iallafall hitta ork till att äta något, vet inte om jag ska äta köttbulle eller fiskbulle vad röstar ni på?? Jag vet inte om jag tycker om fiskbullar för jag var typ sex år sist jag åt det. Så det är ju lite spännande hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback