Mysteriet på Greveholm

Igår blev det inte många knop gjorda, jag var så jäävla trött. Men tog mig iallafall till isse, vi var på coop och sen hade vi myskväll och såg Sommaren med Göran. Jag hade tyvärr svårt att hålla ögonen öppna från första början hehe... Men höll mig vaken till 11 ifall och då gick vi och la oss. Isse skulle ju nämligen upp och jobba idag. Jag klev också upp tidigt idag endast pga EN ANLEDNING - MYSTERIET PÅ GREVEHOLM ♥

Tyvärrr är ju avsnitten bara en kvart så jag undrar vad jag nu ska göra resten av den här dagen hihi. Isse jobbar som sagt, jag hade tänkt fara på stan idag och kolla juklappar men herrejävlar vilken snöstorm det är ute... så jag får nog suga på den karamellen lite mer...!!
 
 
Iallafall så tror jag att julkalendern kommer bli så jävla bra. Det enda dåliga är väll att jag inte kan sova längre än till halv 9 på 24 dagar hehe. Det bästa med dagens avsnitt var att dom hade exakt samma musik som i gamla greveholm! Jag blev överlycklig. Annars brukar det ju vara att allt ska vara nytt och jävligt dåligt men nu var det bra och jag längtar redan till imorrn.!!

Nu ska jag fortsätta jakten på den ej hittade vinterjackan (tipsa mig snälla) och sen hoppa in i duschen! Hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Emelie

Köp en parkasjacka med äkta pälskrage? :) Dock kostar dom några tusenlappar, men dom har som regel den bästa kvallan och passar alla... Tänkte också eftersom du älskar päls :)

Svar: Jaaa tack bra tips!! Har du inte nån länk till någon fin??? :$
Sandra

2012-12-01 @ 14:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback