LÖRDAG

Idag är det lördag, veckans bästa lördag. Vaknade och gjorde mig redo samt åt min nya favoritmat - ägg med skagenröra och kalvsylta. Så jävla gott. Jag har alltid olika perioder då jag äter en speciell mat och då vill jag bara ha den maten hela tiden. Förut var jag ju inne i avokado och tonfisk-period men nu kan jag fan inte äta det utan att få kväljningar hehe. MENMEN färdigsnackat om mat. Vid halv 1 skjutsade jag isse till bussen som skulle ta honom till hemavan. Jag hade funderingar på att  köra honom någonannanstans mot hans vilja så han missade bussen men jag ångrade mig när jag insåg att det kanske inte är en så jättebra idé....

När jag hade lämnat av honom träffade jag upp mina livskamrater Emma & Emma. Vi strosade på stan och de var ju himla kul för vi har inte strosat på stan sen vi slutade vara arbetslösa!!!!

Nu kom jag iallafall hem till isse och här sitter jag ensam och övergiven. Har planer på att fara hem till familjen men det känns så jäävla jobbigt att packa alla mina grejer för jag har verkligen allt jag äger här.. Men ikväll får jag förhoppningsvis sällskap av polare
 
Love you finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback