kvällens outfit

 
Eftersom jag i nuläget har en så otroligt inspirerande blogg kommer jag här med en inspirerande outfit. Hehe nä skoja men detta är sanningen, om kvällarna går jag klädd såhär. Eller det här är ett bra exempel, igår hade jag två av pappas långkalsonger + mammas mjukisbyxor och fannys tjocktröja. Jag ville ha ett plagg från varje familjemedlem. Skoja ba det var inget jag tänkte på utan jag kom på det nu kul va.

ISAK min pojkvän kom förbi efter han slutat jobba ♥ Så hann få några pussar och det gjorde susen. Hataaaar när han jobbar eftermiddag........ vill ju inte vara ifrån honom så länge..... men snart är det helg och då ska jag äta honom till kvällsfika.

NU SKA JAG SOVA, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback