juldagen

Jaha då var det slut på jul och ett år kvar till nästa. Igår var vi som sagt hos mina kusiner och åt mat och öppnade klappar, sedan for jag hem till min finaste pojkvän och bytte klappar med honom ♥

IDAG vaknade jag tidigt som vanligt fast jag sa till isse att jag inte skulle göra det, men jag kan ligga kvar i sängen max 5 minuter efter jag vaknat för jag är så himla pigg på morgon. Isse är tvärt om, han sover fortfarande. Men nu ska jag säga åt på skarpen att det är dags att vakna.

Planerna för denna dag är kanske att köpa en dator. Eftersom det verkar som tomten tycker jag varit jävligt dum i år hade han inte med sig en dator utan istället en datamus till min icke fungerande data. Så då kanske jag får köpa en dator ur egen plånbok men mest troligt är jag för fattig... ska kolla priser nu. Men som min mormor sa "det man vill ha får man köpa själv", ett klok råd som säger mig att jag måste göra något drastiskt för att få bättre inkomst.

 

Här är jag just nu i min nya WILDFOXtröja som jag fick av min pojkvän igår, tack tack och åter tack världens bästa ♥ Asså den är som en dröm... jag har inte brytt mig så jävla mycket om märken förut men denna öppnade  en helt ny värld. Så jävla mjuk och skön och underbar och fin och stor luva.. love it. Men smakar det så kostar det ju tyvärr och jag vill ha fler så ska ta ett smslån



JAJA nu ska jag ta och väcka isse på allvar he jdåå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa allt du fick på julafton???:)

2012-12-25 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback