Alla barn behöver en leopard

 
Jag sa ju till er i veckan att jag inte hade något i leopardväg och att något måste göras åt detta. Därför kunde jag  inte motstå den här skönheten. Så himla fetch med svartvit leopard och passformen är helt amazing. Ni får se den på imorrn!! Älskar när man har ett nytt plagg för då kan man ha det nästkommande dag och då slipper man ångestattacker för man inte vet vad man ska ha på sig. Men nu vet jag EXAKT vad jag ska ha och jag har lagt fram allt så det ligger redo. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Mor

SANDRA!!! FÖRIHELVETE!!!

Svar: sorry men jag var tvungen för jag blev så deprimerad när du sa att du köpt ett busskort i juklapp. Jag kommer även ringa BRIS
Sandra

2012-12-16 @ 22:30:01
Postat av: mOR

1.Det var stängt på stan när jag sa det.
2.Om du ringer BRIS kommer dom att säga att du ska sluta shoppa så förbannat så har du råd att flyttta hemifrån!!!

Svar: 1. Tur för dig men mest för mig2. Det tror jag inte, BRIS står för barnens rätt i samhället och eftersom jag är barn har jag rätt
Sandra

2012-12-16 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback