white tiger



My iphone. Fin tiger va??:D Och det bästa är att det inte är ett skal, utan bara en plast. För ibland kan faktiskt skal vara jävligt jobbiga att ha. Fram är det också en plast, fast vit så den syns knappt. Och den syns verkligen inte på min för den lossnade ( jag höll på skriva låtsnade. vad fan händer?? blir det såhär när man slutar skolan?? stavning har alltid varit min specialité) Men iallafall så finns det på BIKBIK för typ 69 spänn. Finns detta med tiger och ett annat grått med typ mönster som min polare emmap köpte!
 
När vi ändå snackar mobil kan jag berätta att vi har 6 nya skal på väg hem till familjen. Jag undrar hur många skal vi äger? typ 20. Men på ebay är dom ju så jävla billiga ! Jag vet inte ens vad för skal som dom köpt men pappa sa ialallafall "ett såg ut som en bröllopsklänning, SKITSNYGGT!!" haha min pappa är rolig och jag längtar verkligen efter att se bröllopsklänningsskalet!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag antar att det är pappa som ska ha bröllopsklännings-skalet?

2012-08-31 @ 09:08:49
Postat av: Sofia

Läckert! Hur blir telefonen när man tar bort de? Kladdigt och klistrigt?

Svar: vet ej har inte provat än!!=)
Sandra

2012-09-03 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback