WRONG TURN 4

Tjenare på er. Ikväll började jag med att städa, gjorde jag det så fick jag skorna hihi bästa mamma ♥ Mitt uppe i städningen när jag sprang runt i pyjamasshorts kom sebbe och överraskade. Så hängde med grabben tills nyss då han for och jobbade. Nu är jag ensam i mitt stora hus på vår mörka ensamma gård och just därför kände jag för att se wrong turn 4.




Visst är det en smart film att se när man är ensam? Men har växt upp till dom här filmerna typ så då måste jag ju se den här också!!!! Såg typ första när jag gick i fyran, undra hur vi kunde se dom utan att få psykiska problem. Fast det kanske vi fick och det är därför jag är som jag är idag. NÄ NU ska jag börja se!! Hoppas jag överlever, men brukar faktiskt inte vara rädd av mig, jag är så cool.

See you later guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback