who needs a boyfriend when you have shoes with diamonds






Fast sen hade jag varken boyfriend eller shoes with diamonds, men drömma kan man ju få göra!! 

Hittade dom här när jag surfade runt efter skor till studenten, börja känna smått med panik. För har ju varken skor eller klänning hehe. Men jag funderar på om man ska köra på en vanlig men snygg sko eller en lite crazy. För dom silvriga Louboutin-lookiesarna var ju faktiskt jävligt fräscha. Tur att det finns kopior här i världen för jag har inte råd att köpa skor för 40 000 (än) En sak är säker och det är att en dag ska jag äga ett par äkta louboutin. Det känns skönt att iallafall ha ett säkert mål här i livet:)

JUSTE skulle ju plugga fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback