my bff

Idag har jag gjort lite av varje. Plugg och sen gick jag till emma och såg justin bieber filmen med henne, eve och sara. Sen kom vi på att vi skulle besöka vårat andra hem, dallas. Vi har typ inte varit där på hela månaden?? Så det kändes väldigt bra att återförenas.

Sen har vi chillat på i stan, träffat eve och sara en sväng som var och sola. Skjutsade hem dom för ett tag sen och nu ligger jag i sängen och chillar och borde verkligen VERKLIGEN komma igång med talet jag ska ha imorgon. Skjutit upp det som faaan för jag hatar verkligen att hålla tal. Tyvärr så är de det enda lärarna tycker jag är bra på men jag hatar det så satans mycket, skulle lätt betala 500 för att inte behöva göra det. Ska försöka muta läraren


Emma och jag på dalle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback