SUNTAN (U)

Idag har jag solat, det var fan på tiden, på senare tid har alla sagt till mig "fan vad blek och ful du är sandra". Så idag tog jag tag i saken. Tyvärr upptäckte jag till en fasa att dom höjt priset IGEN!!!!!!!!!!!! VAFAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lixom 70 spänn för 23 min är ju helt jävla sinnes. Jag ser bara en utväg, och det är att öppna ett eget solarium. Kanske skulle jag kunna hålla till i stallet. Hur många är sugna på att komma och sola i vårat brännskadade stall? Priset kommer ligga på 10kr för 20 minuter.

Lämna en kommentar eller maila [email protected] vid intresse finns så ska jag se till att jag fixar det här. Minst 300 måste vara intresserade dock.


Ville inte visa min snobbentrosa (eller någon annan trosa) därför får ni hjärtan. Iallafall om jag går ner 5 kg till har jag gått ner 30kg. Hör ni hur mycket det låter?? Ska lyfta 30 mjölkpaket nån dag. Alltså jag måste ha varit så jävla fet!!!! hehehe. Berättade för mamma och fanny hur mycket jag vägde som mest igår och vi alla skrattade. Kul att man kan ha roligt åt såna saker hehe.

Det var allt för mig och mitt utlämnande av hjärta och själ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta vad du vägde då??:)

2012-04-18 @ 21:50:57
Postat av: ortens favorit

familjen Lindahl <3

2012-04-19 @ 02:21:49
Postat av: gabbe

helt klart intresserad av solariet

2012-04-19 @ 14:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback