Rhodos 2007

Nämen tjenare. Gick bra att jobba och promenaden hem var inte så jävlig som jag trodde då vädret var helt ok och jag sov typ så det gick fort. Har hunnit duscha, ätit grillat med mögelostsås mmm så jäävulskt!! Nu sitter jag och dricker en redbull för att vakna till samtidigt som jag smörjer in mig med en hudkräm. Det lät jävligt kinky men jag älskar den här hudkrämen
DEN HÄR. Pro-age, antar att det är för att man inte ska få skrykling hud, lika bra att börja med sån nu eftersom jag snart är 19 och då lär väll rynkorna grodas sakta men säkert. Men det är inte därför jag älskar den, älskar den för den påminner mig så jävla mycket om Rhodos. Fyfan vad jag vill utomlands nu alltså!! 


Jag och Fanny på Rhodos, blickar ut över havet


Här är vi på utflykt, vad tycker ni om min outfit? White and yellow med en toutch av metallic shoes

Här tar vi en paus och jag var to cool for YOU!! Fan hade typ större tissar då än nu


Olov, jag, Emil och Fanny, det här var typ det roligaste jag gjort i hela mitt liv


En stackars jycke, olov, fanny, mamma och emil på utflykt igen


At the hotel, vi hade all inclusive och det är ju nice. Det var "free icecream" men tyvärr gjorde vi världens fail. Vi råkade ta glass från en affär där den kostade, men det insåg vi inte förrän sista dagen. Vi tog typ 3 glassar var, varje dag + att vi sprang och hämtade åt mamma och pappa. Sista dagen sa nån "you have to pay for the ice cream". Det var då vi insåg att vi tagit från fel ställe. Skulle gissa på att den affären gick i konkurs tyvärr......

Men åhhh vad jag vill utomlands!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback