partyoutfit


Såhär ser jag ut för er som är intresserade (ingen, bara jag i famtiden när jag är 40 år och kollar tillbaka i bloggen)



Tröja - Gina, köpte den idag. Hatar rosa och jag är ful i det men endå köper jag rosa plagg?? jag har en sjukdom


Skinnshorts - H&M, satt som ett smäck förut men nu sitter dom lösare än någonsin. Måste börja äta godis igen


Nu är jag redo för grillparty. Ska bli himla kul och jag är grymt taggad. Det enda dåliga är att jag har trasiga strumpbyxor, jävla fredag den 13e..... Nu ska jag måla naglarna!! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Ninis

du är så fiin sandra! :]

2012-04-13 @ 15:58:04
Postat av: Frida Stenlund

Jaa jag tror det blir mollys :D !!!

2012-04-13 @ 16:22:29
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback