Lördag



Hello my friends.
Den här dagen har jag spenderat på stan med Sebbisen. Vi chilla vid älven och strosa lite på stan. När jag kom hem gick jag en promenad med hunden, jag bestämde mig för att prova en ny väg i skogen. Det skulle jag inte gjort, var förbannad hela vägen. Lite för att hela benen åkte ner i snön så jag ble dygnsur men mest för att hundjäveln springer iväg och är så jävla sär. Jag hatar hunden

Nu är jag nydsuschad så ska fixa mig och sen skjutsa mor och far. Måste även hämta ut min studentmössa i hamn, satan så jobbigt. Men den har varit där skitlänge och dom är fan på mig med deras jävla påminnelser. Men jag vågar inte vara i hamn själv så måste fråga om fanny kan följa. Hoppas jag överlever annars får Sebbe blogga vidare på den här bloggen, men det kan ju bli kul det med.


p.s. va fan spöregnar det för?

Kommentarer
Postat av: klara

sv; Okej!

A: Klarahe

L: lchfblogg

2012-04-29 @ 11:49:22
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback