häst är bäst

Angående förra inlägget så behöver ni inte gissa, jag kan berätta för er - Idag har jag ridit på våran häst Jerez. Han har ett konstigt namn för att han är portugisisk. Jag är ganska ofta livrädd när jag rider på honom för han är väldigt snabb och bångstyrig, jag brukar ibland sakna ridskolehästarna som man typ var tvungen att dra fram för att dom skulle gå. Med den här hästen är det andra bullar, det är som att han dricker redbull hela dagarna.


Här är jag på Jerez, även kallad "Rosa the movie"-hästen. Jag hoppas ni sett rosa the movie för i början är våran häst med där. Så vi har en filmstjärna i familjen (tur att någon lyckas med karriären), det är jättebra för då kan man ragga på klubben. "Hej min häst är med i rosa the movie" brukar jag säga och sen blir jag bjuden på sex, drugs and rock and roll. Nej skoja ingen gillar hästar... Säger jag att jag har en häst brukar killarna ta avstånd



Här är vi ute på vift



Här rider mammsen, visst är dom ett vackert ekipage?


Nu ligger jag och chillar i sängen efter en dusch men ska börja fixa mig lite lätt. Idag bjuder mamma på buffé till middag, smaskens!!!!!!!!!! Världens bästa mami ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Åhh man tackar <3

2012-04-07 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback