En pastellig sommar


Romantisk rubrik va? ♥ H&M har fyllt på med lite nyheter och det är massor med pastelliga färger. Alla plagg var väll inte några höjdare men färgerna är så fiiiiina. Älskar pastell och speciellt när man är brun, fast det är inte jag men jag kan ju bli om jag far utomlands. Men det kan jag inte göra för jag fick en restskatt på 1262kr igår:)

Annars rullar livet på som vanligt, sitter vid datorn och gör ingenting, ska snart gå till semsem med eve och emma och sen har vi en lång dag to handle men det klarar jag och evelina tillsammas. Visst är jag romantisk med min polare eve?? Man ska vara romantisk med polarna för man vet inte hur länge dom lever. Skoja bara vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback