emma "wi" wikström

Tjena på kvällskvisten. Ikväll har jag varit hängt med wi ♥ Vi har bara chilla med dill. Först hemma hos henne, såg lite bb och sen drog vi ut i månskenet och hade en dejt med varandra. Efter det skulle syrran ha hämtning så vi hämtade henne och gav varandra en adjökyss innan vi skiljdes åt.

Nu ligger jag i sängen, jag är så jävla trött att det finns en risk att jag somnar när jag skriver detta. Men är det något jag älskar så är det dagen efter fest när man ska sova, finns ingen annan gång man uppskattar det så jävla mycket. Det ska bli så jävla skönt. Så nu ska jag tvätta bort min make och sen lyssna på min nya favoritljudbok - kalle och chokladfabriken

Kommentarer
Postat av: E to the motherfuckin W

Tur man har en älskare som ställer upp då killen är på vift ;)♥

2012-04-07 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback