cute shorts


Hittade dom sötaste shortsen ever idag - mintgröna, fint material och med ett sött rosettskärp!! Billiga var dom också men för dyra för mig eftersom jag har 16kr på mitt kort. Problemet med shortsen är att det här är ett typiskt plagg som alla killar tycker är skitfult...... men va fan huvudsaken är ju att jag tycker dom är fina (eller hehe). Kan ba tänka mig i sommar när jag är brun, ska ha nån vitt topp till (älskar mint + vitt) och sen jeffrey campbell perfect spike (som aldrig kommer bli mina)

p.s. ser ut som jag inte har någon tisse ALLS på bilden. Det har jag fast dom krympt avsevärt



NU BEHÖVER JAG EN PAUS. Har suttit och skrivit ett jävla reportage åt "Mr X" för en hundring och sen har jag gjort en psykologiuppgift, är helt jävla slut. Paus för wayne's nu då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback