3 från min dag


Här är tre bilder från min dag.

1. På historian såg vi film (nae???) På både historia A och B ser vi bara film. Filmen var iallafall tecknad, svartvit och på franska (kan det bli värre?) och handlade om Iran eller Irak (insatt tjej?? nej) Den var inte så bra, fast jag underhöll mig med annat. Målade naglarna, sminkade mig och spelade rumble.

2. En jävligt ful bild på mig, jag var jätteful idag

3. En bild på en tavla som står på skolan. Någon kille verkar vara kär i mig?? ( och min lillasyster och min mamma..) Skoja de var såklart sebbe. Han älskar alla tjejer i lindahl-familjen. Jag skrev Isak S för jag älskar honom, skrev också nice rullade för det älskar jag också. Lisa skrev aids för hon gillar aids 


Nu sitter jag iallafall i mitt hus, har gjort allt förutom det jag borde göra. Jag hatar att plugga och hata är ett jävligt starkt ord men jag kan säga att jag HATAR att plugga

Kommentarer
Postat av: issemisse

hallå det var jag som skrev "Glöm inte anna-karin" så jag skulle få plus i kanten hos henne.

vinkar till Anna-Karin

2012-04-02 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback