UPDATE

Hej readers. Skoldagen va ju ok, satt i en soffa sen drog vi:P:P:P Då tog jag tag i mitt liv och for till ett hemligt ställe där jag ska provjobba nästa vecka. Dom har ringt mig förut och då missade jag tyvärr samtalen. Ska bli bättre på mobil. Nu har jag iallafall varit dit och sagt "I'm in". Sen for jag och hämtade lillesyrran på kaplanskolan.

Nu är jag hemma, har gett hästarna mat och svidat om. Har till och med tagit en outfit bild åt er kära läsare men kan tyvärr inte lägga in den på datorn då jag håller på att flytta över bilder. Har 13666 bilder och det tar ca 16 timmar att flytta över dom hehe. MEN har ialalfall på mig nya skinnbraxerna, ny kavaj, skitgammal tröja, pälskrage.

Ikväll blir det INTE fest. Istället blir det fri kväll på stan med syrran och mamman som sagt. Sen hoppas jag dom vill ha myskväll med mig. Har även fått en jättebra ursäkt till att inte festa imorgon - jag ska jobba. Fick veta det idag och jag börjar 7. Nu går det lite bättre för mig i jobbvärlden. Har haft fet jävla ångest. HÅll tummarna för mig så jag kan fara utomlands och shoppa. Nu ska vi snart dra! Hörs sen pusspusspuss:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du kirrat jobb? :)

2011-09-23 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback