Sandra och slagsmålet

I fredags hamnade jag i fight med sju turkar och en kille från kalmar. Dom hoppade på mig bakifrån men snabb som jag är gjorde jag ett nacksving på dom. Jag slog ner dom en efter en sen skänkte jag dom till ursvikens majbråsa år 2010. Iallafall så fick jag mig några smällar så jag har inte varit så snygg i helgen

1. Dagen efter, nu  vet jag hur jag skulle se ut med läppförstoring 2. Idag, läker på rätt så bra

Gillar mig själv mer som en badass gangster:) Tänk om jag såg ut såhär för att jag skulle knyta skorna och sen råkade göra en faceplant hahahha ja tänk om det var så!! Tur att det inte är så INTE ALLS

p.s. som sagt blev lite mycket i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback