ONSDAG

Hej alla fina och fula. Igår somnade jag typ halv 10 hehe. Blir inte utvilad utan blir typ tröttare och får större ögonlock. När jag vaknar är mina ögonlock gigantiska!! och dom är stora i vanliga fall. Har stora ögon och ögonlock, ser ut som en fluga...... Aja jag har inte sovit så gott denna vecka, jag drömmer så jävla mycket! Inatt drömde jag att emmaw fick äta färsbiffar på skolan som var ett år gamla, jag åkte en jätterolig iskana med sofia och sen åt jag en fågel-fot. Det sistnämnda var det värsta:S

Iallafall så igår körde ju jag på sexig silverskjorta för att få lite lammkötts-ettor. Det funkade ju inge vidare så idag kör jag på en vit pälsväst. Ser ut som ett gulligt lamm. Försöker köra lite mer "oskyldig söt tjej" och ser om dom nappar.

Ska locka håret för den ultimata looken. Nu ska jag äta och sen fara till skolan! Slutar halv 4 men hoppas att våran lärare är på älgjakt så vi får sluta tidigare hohooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback