nej, jag har inte varit i slagsmål



Jag skrev ju för ett tag sen att jag hade varit i slagsmål med turkar och en kille från kalmar, jag talade inte sanning. Såren har jag lyckats med alldeles själv. Drack lite för mycket förra helgen, skulle knyta skorna och då råkade jag på nått jävla vis ramla och slå ansiktet i asfalten. Hur fan lyckas man är ju frågan vi alla ställer oss men ingen har något svar på........




Här är jag dagen efter olyckan, ni fick en liten bild för det här är den fulaste bilden som någonsin tagits och jag var helt jävla svullen. Gjorde iallafall jävligt ont men nu är det nääästan borta!







Nu väntar jag på kyckling till middag, kött fläsk kyckling mmmmmm. Om ni kan gissa var den låten kommer ifrån vinner ni 50000 kr. Försten som kommenterar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mulan yao

2011-09-18 @ 18:24:56
Postat av: sandra

grattis du vann 50000

2011-09-18 @ 18:32:43
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback