old days


Jag sitter och kollar på gamla bilder. Hittade denna och så jävla fin hårfärg jag hade!! Hade just kommit hem från mallorca och dagen innan jag for hem färgade jag håret där med någon mallorcansk hårfärg. Hade världens jävligast utväxt innan men de blev ju jääättefint! Och jag ju dessutom så jävla brun i mallorca, fattar inte hur det gick till?! Har ju egentligen 0 pigment och har aldrig varit brun men denna vecka hände något magiskt.

Också hade jag typ världens längsta ögonfransar. Jag hade en ny jacka också hade jag en kille. Hade inget sommarjobb och spenderade alla dagar på min yamaha jogrr med emma i baksätet. Man säger kanske inte baksäte när pratar moppe men ni fattar. Jag hade the days of my life.

Det jag vill komma fram till är att mörkt hår är så jävla fint och jag har betalat ca 5000kr för att bli blond:) Vill också komma fram till att min liv verkar bli sämre och sämre!? Har mycket att se fram emot i detta liv... not

FAN KLOCKAN ÄR SNART HALV 10???? DETTA SKULLE JU BLI EN TIDIGKVÄLL VAFAN MÅSTE SKYNDA BLÅSA HÅRET NU GODNATT IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback