nattinatt

Hej på er alla mugglare

Har varit på promenad, duschat, fixat håret och sett lite av nyaste harry p-filmen. Oj oj oj spännande film med spännande kille. Skulle så jävla gärna vara ihop med harryP. Han är ingen bad boy men endå jävligt cool! Jag tror det är för att alla vill döda honom och för att han är jättebra trollkarl och dödar den dummaste killen i filmen. Älskar harry potter och när jag blir äldre ska vi gifta oss.

Snyggingen, skitig och blodig - riktigt sexigt

Nu har jag äntligen lagt mig i sängen. Är så jävla trött och vill ni veta något helt jävla underbart? Jag börjar 12 imorgon och pricken över i:et - jag kan ta bilen till skolan (annars måste jag åka buss 70 min innan jag börjar) Men nu kan jag sova ut och njuta av att äntligen äntligen få sova ut!! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback