Happy Happy Happy FUCKING DAY (en intern ramsa)

                                    

Äntligen fredag!!!!!!!!!!!!!!! Har dessutom bara en lektion idag. Fast det känns ju jävligt jobbigt att fara till skolan för en lektion.... men men. Måste dessutom gå till skolan för att det inte går nå jävla bussar nån passande tid. Och jag kommer DÖ för det är ju iskallt ute!!!!!!!!!! Jag måste köpa en vinterjacka. Ser ni någon fin för 200kr kan ni ju säga till för det är ungefär det jag har att leva på denna månad. Försöker spara pengar nu och jag ska fan klara det!!

Ska nog ringa mamma nu och fråga om jag kan ta bilen från hennes jobb heheh. vill inte gåååååå.. Slutar 1 och då ska jag köpa strumpbyxor så jag är redo för kvällens äventyr. Jag tycker tjejer borde få högre studiebidrag för förstår ni hur mycket strumpbyxor det går åt i en tjejs liv??? En kväll sen måste man kasta dom!


Kommentarer
Postat av: Tess

Vinnaren ur HelgensBlogg-tävling kommer upp ikväll när jag kommit hem! Har du ännu inte deltagit kan du göra det fram tills ikväll! :)

Direktlänk: http://tessvonolsson.blogg.se/2011/october/bli-helgensblogg.html#comment



(om du inte vill, förlåt att jag störde!)

Kram!

2011-10-14 @ 10:23:45
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback