Det går bra på skolan och på fritiden

Fick ju som sagt MVG på relli-provet, fick tillbaka svenskareportaget och där fick jag VG+. Idag fick jag även betyg i shopping, VG + där också!! YEEES är så himla glad. Behöver bara shoppa lite mer och lägga ut bilder på allt jag shoppar så kommer jag få MVG!

Såhär löd betygskommentaren:

din kompis och psykolog lisa om det nya:
Jättebra och fina köp. Du har valt dem med omsorg och du planerar din ekonomi och har en röd tråd genom din shoppingtur. Du kunde dock ha shoppat lite mer och jag är besviken över att du inte infogade alla bilder. Jag kan inte sätta fullt betyg men mycket bra, VG+



Min kompis och psykolog Lisa. I like you alot ♥ Hoppas du får kul i stockholm och ett bra lov. Hoppas att du kommer hem levande och kanske med en ny tjej, Rihanna. Hoppas också att vi kan ses på lovet. MVH sandra.L. p.s. söt på bilden

Kommentarer
Postat av: CISSI

hehe varför tyckte jag att det här inlägget var jätteroligt ...

2011-10-27 @ 19:29:36
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback