baksmällan 3

Idag kan man nog kalla dagen från helvetet. Jag vaknade i klänning och smink och hade inte nån jävla aning om vad jag gjort kvällen innan. Det känns som en jävla film, baksmällan 3 typ. Jag minns förfesten men ingenting efter det. Helvete helvete helvete. Har borta väskan också med börsen, sminket, kameran, ALLT. helvetes helvete

                      
Jag ser detta som ett wake up call. Jag kan fan inte fortsätta såhär. Värt att festa när jag inte minns någonting. Såhär har det varit dom senaste gångerna, eller har haft jävliga minnesluckor men idag är det ju extremt. Hela jävla kvällen är en enda stor minneslucka.

Hur i helvete har det kunnat gå såhär jäääävla illa?!?!??!?!?!?! Den här dagen kommer inte vara rolig, kommer vara så jääävla bakis. Har inte hunnit bli bakis än, är fortfarande full. Hej då

Kommentarer
Postat av: essay writing companies

alcohol withdrawal syndrome )) Becouse of it I don't drink ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback