nytt i familjen


Här är två nya i ljus-familjen som jag fick av mamma på solbacken. Älskar ljus så jävla mycket så nu är jag jätteglad och har det jättemysigt på mitt rum. Den första ser ut att vara miniliten men den är ganska stor och den kostade 29kr. Feeeeeett va värt. Det andra är ju inte så jättesnyggt men det viktiga är ju vaniljlukten. Jag älskar vaniljlukt och vill ha allt med vanilj. Älskar vanilj-parfym, vanilj-bodylotion, vanilj-tvål, vanilj-ljus i alla former och färger, vanilj-doftgran i bilen, vanilj-smak på allt. Jag älskar vanilj helt enkelkt. Skulle vilja ha en kille med smak och doft av vanilj. Detta kostade också bara 29 kr och vi köpte en till med äppel och kanel-lukt. ååååh I LOOVE

Nu måste jag avlägsna mig för jag ska skjutsa fanny till en polare

Kommentarer
Postat av: Mor

Parfymen då...vågar du visa den eller haha?

2011-11-05 @ 19:56:28
Postat av: sandra

jooodå men den hör ju inte till ljus-kategorin

2011-11-05 @ 22:02:17
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback