måndag


Jahapp... sista lovet är över och det är måndag och jag är självmordsbenägen. På bilden kan ni se hur jag ser ut idag. Måndagar är inte så jävla jobbiga och tur det annars hade jag knappast överlevt. Har bara en lektion och slutar 1. Ska jobba om HIV/aids med Sebbe. Det blir ett jättebra tillfälle att ragga. Ragga gör man bäst medans man pratar om en sexuellt överförbar sjukdom, ett tips från mig.

Annars är jag förbannad på familjen för att jag inte har en bil. Och jag är den som behöver bilen mest. Jag måste ta en buss som går 70 minuter innan jag börjar, jag måste gå till skolan för jag kommer inte hinna byta. Jag måste vänta en halvtimma efter jag slutat för att åka buss till stan och sen måste jag vänta i stan ytterligare 25 min. HÖR NI DET HÄR MAMMA OCH PAPPA?!?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag gillar att du använder utklädseln mer än vid endast ett tillfälle...bra tänkt :)

Vad gäller bilen, så kan det väl inte vara du som behöver den mest när du har hela förmiddan på dig att ta dig till stan?

2011-11-07 @ 16:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback