Jag i ett kök på morgonen


Me right now. Sitter i köket med pyjamas som alltid. Nu håller jag på göra omelett och ska se desperate housewives!!!:D Det går för fort fram i serierna för jag måste alltid se när jag sminkar mig/äter/gör vad som helst. Ska iallafall se nyaste desperata de blir jättekul

Idag har vi nationella i svenska i typ 5 timmar. Man ska skriva för hand i 5 timmar utan rast. ALLTSÅ SKRIVAFÖR HAND??? LÄTT???????? Man kan ju inte veta hur man vill ha det direkt och det är ju skitjobbigt och sudda och göra om?? Dessutom får man ju hand-skador. Såklart har jag mitt texthäfte på skolan och vi fick veta igår att vi ska vara på campus... wtf... tur att jag har bil så jag kan hämta det annars hade jagskjutit mig själv idag. Hörs när jag kommer hem från helvetet!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback