ha det så kul på restaurangen

Provet var gjort efter typ 2timmar så det var inte en så jobbig skoldag. Hade lunchdejt med evan och sen for vi till skolan för att hämta en bok, då hittade vi hemma. Sen skjutsade jag hem barna och sen har jag varit hemma och sminkat mig och sett desperate housewives:)

Om ett tag ska jag bege mig till stan för att shoppa me pappa hihi. Sen ska vi äta på restaurang för att fira födelsedagsbarnet! det ska bli såå kul på restaurangen



Såhär ser jag ut. Har ett ganska gammalt halsband men har aldrig visat det på blöggen.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

oh jävlar

2011-11-17 @ 21:19:53
Postat av: Samuel Lindqvist

hoppas ni hade det kult på restaurangen

2011-11-18 @ 00:54:39
Postat av: sandra

undrar du vad vi äter

2011-11-18 @ 10:27:00
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback