22:10


Mucho lovee

Blev som sagt käk på dallas, köpte biljetter till premiären av breaking dawn (JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD) sen svek resten av tjejgänget men jag och emmorna tog en fika på waynes och snacka och skratta. Love to you. Nu har jag krypit till kojs, är iskallt för jag har råkat ha öppet fönstret som vanligt. Kommer kanske dö inatt men ingen bryr sig. Hoppas ni bryr er emz och ems. Ni får välja själv vilken ni vill vara, emms eller emmz. Kommentera det här inlägget när ni har bestämt er.

Nu tänkte jag se ett avsnitt av desperate housewives och sen sova kanske om jag har lust. PUSS

Kommentarer
Postat av: ew

hej kompis, verkar som att jag är först på att välja och känner för att vara lite speciell idag så jag väljer gärna att vara Z tjejen :] seeeeeees på feeeeest

2011-11-10 @ 18:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback