söndag

Hej älskade bloggreaders. Jag ursäktar verkligen för min inaktivitet under gårdagen. Jag kom hem från stan och sen råkade jag sova lite för länge. Sen åt jag tacos, duschade och gjorde mig klar för kvällens aktiviteter. På schemat stod förfest hos daniel och sen gå ut på en krog. Krogen hette Mollys och låg väldigt centralt.

Såhär såg jag ut igår:

Typ likadan som förrförra festen jag var på men fuck you all. Älskar linnet men ibland kan det bli lite väl mycket dekoltage om man inte aktar sig.

Hade iallafall en sjukt rolig kväll även om det blev lite för mycket av det äckliga. Man brukar ju säga "det goda" men jag måste erkänna att vodka inte är en av mina favoritdrycker.

Idag har jag mått lite illa och lite huvudvärk men inte så fasligt. Ju fullare man blir desto minde bakfylla. Det är ett bra motto som funkar för mig. Idag har jag och Fanny varit och handlat på ica maxi inför mitt kalas som jag ska ha ikväll. Dom som ska komma är min släkt och lorenz och m. sakarias.

Fyfan nu ska jag avsluta detta inlägg för det innehåller för mycket skit. Hej då

Kommentarer
Postat av: klara

sv; Hih okej tack! men tyvärr så kom jag bara 2a i den där tävlingen... :(

2011-05-15 @ 22:49:14
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: klara

Oj skulle skriva mer i den där kommentaren...

Har ganska mycket i skolan nu men vill du ha ditt hår slingat innan du far utomlands eller? :)

2011-05-15 @ 22:50:15
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback