halsbandsdilemma

Skoldagen gick jättefort och skönt var ju det! Väntade sen på att Emma skulle sluta och sen åkte vi in till stan och träffade Sara. Så där har vi spenderat våran dag tills ungefär nu. En sallad från ica i solen hann vi också med! Hem fick jag med mig två halsband som jag har dilemma med, en ring & jordgubbar.

Jag tänkte bara behålla ett halsband då ekonomin inte är med mig alla gånger. Men dilemmat är ju då att jag inte vet vilket av dom jag ska behålla....... snälla help me.

Först ut är detta:

Har länge velat ha någon liknande detta och hittade äntligen ett idag. Det andra ser ut såhär:

Lite mer "lyxprostituerad". Har länge velat ha något guldigt smycke & då var ju alltså detta perfekt. Kommer vara jävligt fint till brännan jag ska skaffa mig.

Fick ju med mig en ring också:

Ingen av mina ringar passar länge och denna var ju jättefin för endast 49kr. Älskar guld + blad.

Men men, vilket halsband tycker ni jag ska behålla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

första!

2011-05-13 @ 18:06:49
Postat av: En otroligt populär tjej i klassen

Det silvriga, helt klart! Mycket smickrande för din hals honungskakan

2011-05-13 @ 18:12:39
Postat av: CISSI

lämna tillbaka det första så jag kan köpa det istället .. hehe, vart är det köpt?

2011-05-13 @ 22:13:33
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Frida

det första, skit snyggt! vart köpte du ringen? :D

2011-05-13 @ 22:42:42
URL: http://mikkelsenfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

första!!! skit snyggt

2011-05-14 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback