COLOUR

Oj sorry för den tid det tog, jag råkade somna. Lägger jag mig på mage och her upp det ena benen somnar jag på max 30 sek. Skönt var det iallafall! Sen råkade jag gå ut med ebba också, och duscha, men nu har jag iallafall fotat och here are the pics:

Sämst bild men ni kanske ser att det är en orange bikini? Inte det jag la upp här imorse, den fanns inte, men hittade den här godbiten istället! När jag kollade på prislappen och såg att det stod 49.50kr / del så var det inte mycket att fundera på. Den finns i orange, gul & svart på H&M.

En om möjligt sämre bild på blusen. Den såg inte så fin ut när den hängde på galgen men på var den wonderful. Mörkblå, turkos, rosa och transparant och jättefin är den! Från gina tricot!

+ smink men det får ni inte se för det är för tråkigt, Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: cornelia

snyyggggggt!!!!

2011-05-06 @ 16:35:03
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback