sanna I love u


Ikväll åkte Sanna ut. Jag och Roddan blev förkrossade.

Sanna var godhjärtat och härlig och vågade släppa till i sängkammaren. Jag skulle gärna vilja bli kompis med henne privat därför ringde jag och röstade på henne. Jag hoppas hon vill bli kompis med mig med.

Men den stora frågan är ju: Vem faan röstar på Katerina?
Hon är jävligt ful. Har jäävligt jobbig röst. Hon är störd och har säkert ett flertal psykiska sjukdomar. Hon ska fan ut. Inte bara ur bigbrother huset utan hon borde utvisas från landet.

Nu måste jag faaan sova. Skola imorgon fan..

Kommentarer
Postat av: hej sandra i klassen, det är lisa i klassen

är det du på bilderna?

fin du är ! riktigt... framtung

2011-03-14 @ 19:56:03
Postat av: sandra

ja det är jag, tack så mycket.

2011-03-14 @ 19:58:51
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback