Italiano Banchetto



Här har ni min chipssmak som jag gjort i en tävling. Som ni ser innehåller den smakerna: Fetaost, Créme fraiche & soltorkade tomater. Jävligt gott lovar jag er!

Namnet "Italiano banchetto" betyder italiensk fest på italienska. Det är ett jättebra namn tycker jag.

Bilden är på ett åsnebarn som är världens sötaste djur. Jag valde den bilden för jag tror att det kan finnas åsnor i italien. Min slogan är som ni kan se "Jag hoppas denna chipssmak hamnar i åsnornas mathak." Fyndigt va? Det betyder ungefär att jag hoppas jag vinner tävlingen och att jag får lägga chipsen i åsnornas krubba.

Jag har 3 poäng och jag måste ha runt 200-300 poäng för att bli en finalist.

Så snälla rara söta läsare, RÖSTA PÅ MIGHÄR ←!!!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag försökte rösta på dina chips, men ordet till bekräftelsen gick ju för faan inte att tyda! Så Bajs & Choklad fick min röst istället.

2011-03-17 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback