17:13


Den här dagen har inte varit så jävla hemsk faktiskt. Vi fick sluta 14.45 och det kändes lite kul. När jag kom hem tog jag mig en dusch så jag blev ren och sexig igen. Nu sitter jag i soffan och väntar på att middagen ska levereras, renskav blir det och det är så jävla äckligt. Jag håller på att hungra ihjäl för jag åt ingen lunch, det bjöds på blodpudding och det åt jag en gång och resultatet blev en spya i skoltoaletten. Så det äter jag aldrig mer.

Ikväll ska jag övningsköra och följa pappa på landet och hämta hö. Vilket helvete till liv jag har. Kollade nyss och såg att jag hade bokat en körlektion imorgon 08.30-09-30. Hur jävla satans jävla dum får jag bli då jag har sovmorgon till 12? Vad faan ska jag göra tills jag börjar? Ibland hatar jag mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback