snart piteeeeå

TJAA BLOGGEN! Friday today och det var jävligt skönt att få sova ut för en gångs skull! Idag har jag gått promenad med jycken, varit på solbacken för att köpa lite dryck hehehe, duschat och fixat mig och nu håller jag på att packa! Jag har en väska som på hjul som man har när man åker utomlands i en vecka typ.. Har lite problem med att välja kläder så jag tar med allt jag äger

Har iallafall bestämt outfit för ikväll men morgondagens outfit är ett stort problem i min lilla hjärna. Aja det får fixa sig annars kanske man hittar något att köpa i piteå! Nu ska jag fortsätta packa hoj

En bild från Piteå, åker med samma brudar ikväll och imorgon kommer resten av styrkan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback