piz buin

Idag vaknade jag klockan 11 och det är jävligt sent för att vara jag. Men kunde inte somna igår, låg typ vaken till 4???? så inte så konstigt att jag sov länge. När jag slitit mig upp drog jag på mig kläder och drog till stan. Jag hade två ärenden: sola solarium och köpa strumpbyxor. Jag klarade båda uppdragen.

Tänkte bara berätta att det finns en mirakelkräm, här är den:
Av den får man alltså lite hjälp på traven att bli brun, både utomhus och i solariet! Tyvärr så har jag ett problem med min kropp, min hals saknar pigment - jag kan omöjligt bli brun på halsen!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag tagga inför kvällen wooohooo


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars kan man köpa den? :)

2011-07-16 @ 22:36:29
Postat av: sandra

jag köpte min på kicks!=)

2011-07-17 @ 10:51:00
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback