MÅNDAG


TJENARE. Skoldagen har gått bra för min del faktiskt. Slutade 4 och då gjorde jag ett besök på suntan. Det var fan inte igår, dom har säkert varit nära på att gå i kk när inte deras stamkund Sandra L varit där.

Det var iallfall välbehövligt eftersom jag inte solat på nån månad. Jag kom hem typ nyss och har hunnit slänga i mig lite middag. Kvällen hade jag tänkt spendera med den så kallade "boken om mig" eller "boken från helvetet" som den också kallas. Men tyyväääärr hittar jag den inte så den måste nog vara på skolan. Istället ska jag ta en lång promenad och höra om pehrsson vill följa med, det känns 1000 gånger roligare!


Kommentarer
Postat av: Hjörlejf

den här bilden är så fin!

2011-01-24 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback